Sopa de peix especialment econòmica

L’ altre dia vaig a anar a comprar amb els pares i vaig veure una crema de marisc amb uns gots al costat per probar-ne. Vaig probar-la i vaig pensar: hem d’ aconseguir fer una crema igual, ja que la Gemma (la peixatera) ens va regalar uns llagostins i ens hi hem posat. Aquesta és la recepta que us vaig a explicar:

Ingredients:  

  • 1 ceba
  • 1 pastanaga
  • 1 tomàquet madur
  • Peix per fumet (cap de rap, espines de lluç i els caps dels llagostins)
  • Aigua
  • Polsim de curry
  • Polsim de gingebre

Primer fem un sofregit amb la ceba i la pastanaga dins l’olla ràpida sense tapar. Quan està ben dauradet hi afegim el tomàquet picat amb el curry i el gingebre. Ho deixem coure uns minuts.

Ara hi afegim el peix dins del cistell de vapor. Hi afegim un litre d’ aigua i tapem l’ olla. Ho posem a coure i quan surti el primer anell, abaixem el foc i ho deixem coure durant 20 minuts.

Un cop acabada la cocció, ho deixem dins l’ olla fins que es pugui obrir; aleshores, retirem el cistell del peix i triturem fins que quedi una textura ben fina. Ja es pot servir!

Com que estava el golf mentre la meva mare ho feia, quan vaig arribar a casa vaig dir: que hem tornat a comprar aquella crema del centre comercial.

Quant a cocinandoconmami

Un blog per recordar alguns plats que han sortit espectaculars i després no recordo ni com ho he fet ni on ho he llegit ...
Aquesta entrada s'ha publicat en Entrantes, Sopas i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

