Brioix per esmorzar molt interessant

Deixo aquí la recepta i el blog on l’ he trobada perquè avui no recordava com es deia i m’he tornat boja buscant.

http://petiteboulangerie.blogspot.com.es/2010/07/brioche-de-desayuno-panificadora.html

Fa uns dies vaig provar aquest brioix que em va semblar espectacular per dos motius: perquè el brioix per esmorzar és de les coses bones que hi ha, tant per combinar amb dolç  o amb salat, i la recepta tradicional és tan complicada que vaig pensar que encara que no fos el mateix, valia la pena provar. I l’altre motiu és que vaig veure que aparentment sortia una peça de brioix prou gran amb només 225 grs de farina de força, cosa que arregla un esmorzar el dia que només em queda un culín de paquet de farina per fer pa, i això és un punt.

El resultat és un pa de les dimensions d’un pa normal de la panificadora però MOLT MES LLEUGER, tenint en compte que com a mínim porta la meitat de la farina que els altres.

El que queda (si és que queda), és molt resultón torrat a la torradora. En fi, molt i molt interessant, si no fos que porta ous i mantega, o sigui que per la gent que te colesterol alt com jo, no em podem abusar. Però cal tenir en compte que els dos ous i els 55 grs de mantega donen per tot un pa, així que crec que no està prohibit.

L’acabo de posar a fer, amb temporitzador, perquè demà ens llevem d’hora per anar al partit de bàsquet de la Sara, que comença a les 9 hores (convocatòria mitja hora abans) i no hi ha res com llevar-se el cap de setmana amb la olor del brioix acabat de coure … Li faré unes fotos abans que ataqui la Sara!

Anuncis

Quant a cocinandoconmami

Un blog per recordar alguns plats que han sortit espectaculars i després no recordo ni com ho he fet ni on ho he llegit ...
Aquesta entrada s'ha publicat en Panes i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

