Cupcakes de Kinder bueno amb pasta d’avellana biològica

Cupcakes de Kinder buenoSí, ja sé que sembla una cosa super complicada però la Sara es va entestar en que volia provar de fer aquestes cupcakes que va veure al blog de la Alma Obregón i no ha parat fins que ho he fet. La recepta aquí.

El problema és que com que fa bastants dies d’això, ara no recordo com vaig fer la crema, però sé segur que no vaig fer la moguda dels 5 rovells d’ou. I també sé segur que vaig utilitzar la crema d’avellanes que vaig encarregar a la Estela (parada del mercat amb productes biològics).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Cupcakes de kindr bueno amb pasta d'avellana ecològica

Bff. quin drama perquè van quedar bones d’escàndol i la crema em va quedar súper sedosa, i ara no sé com ho vaig fer …

Anuncis

Quant a cocinandoconmami

Un blog per recordar alguns plats que han sortit espectaculars i després no recordo ni com ho he fet ni on ho he llegit ...
Aquesta entrada s'ha publicat en Bizcochos, Cupcakes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

